Nejčastější otázky

Stand By Me je portál pro koncového uživatele společnosti Daikin, který vám umožňuje najít všechny potřebné informace o zakoupené jednotce a spravovat všechny případné problémy spojené se zárukou na jednom místě. Také vám poskytuje informace o tom, kdo je vaším stávajícím servisním partnerem, takže pokud máte nějakou otázku nebo máte problém s vaší jednotkou, můžete snadno požádat o podporu. Jediné, co musíte udělat, je zaregistrovat svůj přístroj na webové stránce Stand By Me.

Abychom vám mohli poskytnout rychlou a vysoce kvalitní podporu, je třeba, abyste nám poskytli nějaké informace o vaší jednotce a vašich kontaktních detailech. Poté, co máme tato data, můžeme jednat mnohem rychleji, v případě, že instalátor musí jít na místo nebo potřebujeme objednat náhradní díly pro váš přístroj.

Servisní partner Daikin je montážník, který má odborné znalosti o produktech Daikin, jejich funkcích a má vysokou odbornost v oblasti instalace a servisu klimatizačních systémů Daikin. Při registraci přístroje na Stand By Me se technik vašeho přístroje automaticky stane vaším servisním partnerem. Tento přidělený servisní partner bude v budoucnu zodpovědný za provedení všech údržbářských prací a oprav. Spojení s konkrétním servisním partnerem zajišťuje, abyste vždy věděli, na koho se můžete obrátit

Partner, který instaloval váš přístroj, může sledovat historii od začátku. Již zná instalaci, aktuální stav, opravy a údržbu vaší jednotky, a proto vám může poskytnout personalizované rady a mnohem lepší koordinaci. Kromě toho, vám bude poskytovat podporu. Je v jeho zájmu zaručit vysoce kvalitní a profesionální práci po celou dobu.